Blog DramaQueen

03 July 2013

sahabat sial

kau kata aku masa lampau kau? cepat kau lupakan kisah kita yang dulu?
Apa kau lupa siapa aku selama ini? Aku yang selalu menjadi sahabat kau ditepi?


Kau pakai aku bila kau perlu? Kau cari aku bila kau celaru?
Kau jumpa aku bila kau bosan? Kau lihat aku bila kau kasihan?


masa tu jangan kau cari aku lagi. sebab aku tak perlukan kau disini.
Aku bukan lagi sahabat kau yang dulu. Aku yang jenis selalu ambil tahu.


Jangan kau merayu-rayu aku lah dulu yang jenis selalu 
Mengiasi mimpi-mimpumu itu dengan sinaran  mentari


Tapi salahkah aku ingin menjadi sahabat sejatimu? tapi itu semua tipu
Tapi sekarang kau bukan sahabat aku lagi.sebab itu semua adalah palsu


Apa kau bilang dulu aku sahabat sampai mati? 
puiii tapi kau pergi meninggalkan  diriku ini.


Ya betul! kata kau dulu aku seorang yang pendendam!
Tapi dalam diam aku juga seorang yang  kejam !



1 comment: